Translate

dijous, 27 de juny del 2013

Los mejores restaurantes del mundo por la revista "Restaurant"

Los mejores restaurantes del mundo por la revista "Restaurant" (ESP)
Els millors restaurants del món segons la revista "Restaurant" (CAT)

A finales del mes de abril salió la nueva lista de los mejores restaurantes del mundo 2013 según la revista británica "Restaurant", que tiene un gran prestigio a nivel mundial. Este año, El Celler de Can Roca, ubicado en Girona, ha conseguido arrebatar el primer puesto al restaurante Noma (Dinamarca) que llevaba 3 años quedando en primer lugar.

Los hermanos Roca recogiendo su premio, foto vista en su blog
Los hermanos Roca definen su restaurante como "un restaurante de estilo libre, de cocina en libertad, comprometida con la vanguardia sin renunciar a la memória de las distintas generaciones de antepasados y família dedicadas a dar de comer a la gente."

Según un fragmento de un artículo que podéis encontrar en su web, cada hermano aporta su toque personal: Joan es el arquitecto del gusto, Jordi la dulce anarquía y Josep la magia de la bodega. Si no tenéis prisa, podéis reservar mesa con un año de antelación... Mientras tanto podéis cotillear su web aquí.

Y... éste no es el único restaurante español que se encuentra en las primeras posiciones de la revista Restaurant. La ciudad de Donosti (San Sebastián) celebra doblemente el triunfo de sus cocineros con el restaurante Mugaritz, en cuarto lugar y el restaurante Arzak, en octava posición.
               

Y para vosotros, ¿cuál es el mejor restaurante del mundo? ¿podríais elaborar una lista con los 10 mejores?

Els millors restaurants del món segons la revista "Restaurant" (CAT)

A finals del mes d'abril va sortir la nova llista dels millors restaurants del món 2013 segons la revista britànica "Restaurant", que té un gran prestigi a nivell mundial.
Aquest any, El Celler de Can Roca, ubicat a Girona, ha aconseguit arrabassar el primer lloc al restaurant Noma (Dinamarca) que portava 3 anys quedant en primer lloc.


Els germans Roca recollint el premi, foto vista al seu blog
 Els germans Roca defineixen el seu restaurant com "un restaurant d'estil lliure, de cuina en llibertat, compromesa amb l'avantguarda sense renunciar a la memòria de les diferents generacions d'avantpassats i família dedicades a donar de menjar a la gent."

Segons un fragment d'un article que podeu trobar a la seva web, cada germà aporta el seu toc personal: en Joan és l'arquitecte del gust, en Jordi la dolça anarquia i en Josep la màgia del celler. Si no teniu pressa, podeu reservar taula amb un any d'antelació... Mentrestant podeu xafardejar la seva web aquí.

I... aquest no és l'únic restaurant espanyol que es troba en les primeres posicions de la revista Restaurant. La ciutat de Donosti (Sant Sebastià) celebra doblement el triomf dels seus cuiners amb el restaurant Mugaritz, en quart lloc i el restaurant Arzak, en vuitena posició.
               

I per a vosaltres, quin és el millor restaurant del món? Podríeu elaborar una llista amb els 10 millors?

dijous, 20 de juny del 2013

Paella rápida de verduras

Paella rápida de verduras (ESP)
Paella ràpida de verdures (CAT)

Nos encanta Montse Bradford, una experta en nutrición natural y energética. En la tienda podéis encontrar varios libros suyos, que os recomendamos gustosamente para aprender a cocinar sano y a variar nuestra alimentación. Podéis ver los libros que tenemos disponibles aquí.

Así que, por todo lo que hemos comentado, hoy tenemos el placer de compartir una de las recetas  mensuales que podéis encontrar en su página web: Paella rápida de verduras.

Ingredientes:

Foto y receta: www.montsebradford.es
- Variedad de verduras cortadas pequeñas (cebollas, zanahorias,estirabeques)
- Tofu ahumado o seitán cortado en dados
- Arroz integral cocido
- Salsa de soja
- Menta
- Semillas tostadas
- Aceite de oliva
- Sal
- Azafrán
- Opcional: pimiento rojo escalibado y cortado a tiras finas, guisantes 
verdes, rodajas de limón y perejil picado fresco.

Preparación:

Saltear las cebollas con aceite de oliva y una pizca de sal, sin tapa, a fuego medio/bajo durante 10min.
Escaldar las zanahorias y los estirabeques (variedad de guisante) durante unos segundos. Lavar con agua fría y escurrir. Añadirlos a la sartén donde tenemos la cebolla junto con el seitán o tofu y saltear unos minutos. Añadir el arroz y unas gotas de salsa de soja (al gusto).
Añadir la menta, el azafrán las semillas tostadas. Se puede añadir unas gotas de aceite de sésamo (opcional). Mezclar bien y servir.

¡Buen provecho!

Paella ràpida de verdures (CAT)


Ens encanta Montse Bradford, una experta en nutrició natural i energètica. A la botiga podeu trobar diversos llibres seus, que us recomanem gustosament per aprendre a cuinar sa i variar la nostra alimentació. Podeu veure els llibres que tenim disponibles aquí.

Així que, per tot el que hem comentat, avui tenim el plaer de compartir una de les receptes mensuals que podeu trobar a la seva pàgina web: Paella ràpida de verdures.

Ingredients:

Foto i recepta: www.montsebradford.es
- Varietat de verdures tallades petites (cebes, pastanagues, tirabecs)
- Tofu fumat o seità tallat a daus
- Arròs integral cuit
- Salsa de soja
- Menta
- Llavors torrades
- Oli d'oliva
- Sal
- Safrà
- Opcional: pebrot vermell escalivat i tallat a tires fines, pèsols verds, rodanxes de llimona i julivert picat fresc.

Preparació:

Saltejar les cebes amb oli d'oliva i un pessic de sal, sense tapa, a foc mitjà / baix durant 10 minuts.
Escaldar les pastanagues i els tirabecs (varietat de pèsol) durant uns segons. Rentar amb aigua freda i escórrer. Afegir-los a la paella on tenim la ceba juntament amb el seità o tofu i saltejar uns minuts. Afegir l'arròs i unes gotes de salsa de soja (al gust).
Afegir la menta, el safrà i les llavors torrades. Es poden afegir unes gotes d'oli de sèsam (opcional). Barrejar bé i servir.

Bon profit!

dijous, 13 de juny del 2013

¡Es hora de ponerse en forma!

¡Es hora de ponerse en forma! (ESP)
És hora de posar-se en forma! (CAT)

Ha costado que llegara el buen tiempo pero parece que por fin lo tenemos aquí. Llega el momento de ir a la playa y empezar a preparar vacaciones y todos queremos estar en forma! Por ello, en el post de hoy hablamos de algunos complementos para ayudar a quemar grasas. Como siempre, recordamos que estos complementos son un acompañamiento y que la base siempre será seguir una alimentación variada y equilibrada y hacer ejercicio físico.

Slim Kombu


Este producto es un buen apoyo en las dietas de adelgazamiento. Favorece la eliminación de líquidos y de grasas acumuladas activando y regulando el metabolismo. No contiene gluten, alcohol ni conservantes. Se recomienda tomar 5 medidas diluidas en un litro y medio de agua e ir bebiendo durante el día.




Perfect line L112

Perfect Line ayuda a reducir la abosorción de calorías y la ingesta de grasas. Funciona captando la grasa de la dieta y eliminándola de manera natural. La fibra que contiene ayuda a tener menos hambre ya que es de gran asimilación y se hincha en el estómago dando sensación de plenitud. Si se quiere perder peso, se aconseja tomar 2 comprimidos dos veces al día. Si en cambio, lo que queremos es controlar el peso, tomaremos un comprimido dos veces al día.

Bie 3 Diet Solution


Bie 3 es una forma sencilla de aumentar la ingesta de líquido con frutas y plantas naturales. La alcachofa y la piña estimulan la eliminación de líquidos. Por otra parte, el Phaseolus ayuda a bloquear la absorción de los hidratos de carbono y la Hoodia gordonii ayuda a tener menos hambre. Finalmente la fibra que aporta la naranja hará que mejore nuestro tránsito intestinal. Se recomienda tomar un sobre disuelto en medio litro de agua e ir bebiendo durante el día.


Cetonas de frambuesa

Las cetonas de frambuesa son las sustancias aromáticas responsables del olor característico de las frambuesas.
Estas sustancias, según un estudio del Dr.Oz, actúan como quema-grasas en el organismo, ayudando así a controlar nuestro peso junto con una dieta equilibrada y ejercicio físico. Las cetonas de frambuesa de la marca Drasanvi, están mezcladas con mango africano, L-carnitina, té verde, açaí y guaraná, ingredientes que potencian aún más sus propiedades. Se recomienda tomar 2 comprimidos repartidos durante el día media hora antes de comer (por ejemplo, comida y cena).

Mango africà




El mango africano es conocido por sus propiedades quema-grasas. Ideal para ayudar a controlar el peso junto con una correcta alimentación y ejercicio físico! Se recomienda tomar una cápsula antes del desayuno y una antes de cenar.




Depur Slim amb carxofa de laon

Complemento rico en extractos vegetales de alcachofa, diente de león, hinojo, vinagre de manzana y otros elementos como la lisina, la metionina, L-carnitina, vitaminas del grupo B y vitamina C. Se recomienda tomar una dosis al día, preferiblemente por la mañana con un vaso de agua o zumo. Agitar antes de usar.



Aqualim


Es un producto a base de extractos vegetales que tienen un efecto depurativo y diurético, que ayuda a eliminar la retención de líquidos. Este producto contiene extracto de ortosifón, concentrado de alcachofa, extracto de diente de león, extracto de rábano negro, extracto de zarzaparrilla y extracto de garcinia cambogia entre otros. 
Recomendaciones de uso: añadir 20-30ml en un litro y medio de agua e ir bebiendo durante todo el día.



És hora de posar-se en forma! (CAT)

Ha costat que arribés el bon temps però sembla que per fi el tenim aquí. Arriba el moment d'anar a la platja i començar a preparar vacances i tots volem estar en forma! Per això, al post d'avui parlem d'alguns complements per ajudar a cremar greixos. Com sempre, recordem que aquests complements són un acompanyament i que la base sempre serà seguir una alimentació variada i equilibrada i fer exercici físic.

Slim Kombu


Aquest producte és un bon recolzament a les dietes d'aprimament. Afavoreix l'eliminació de líquids i de greixos acumulats activant i regulant el metabolisme. No conté gluten, alcohol ni conservants. Es recomana prendre 5 mesures diluïdes en un litre i mig d'aigua i anar bevent durant el dia.



Perfect line L112

Perfect Line ajuda a reduir l'abosorció de calories i la ingesta de greix. Funciona captant el greix de la dieta i eliminant-lo de manera natural. La fibra que conté ajuda a tenir menys gana ja que és de gran assimilació i s'infla a l'estómac donant sensació de plenitut. Si es vol perdre pes, s'aconsella prendre 2 comprimits dues vegades al dia. Si en canvi, el que volem és controlar el pes, prendrem un comprimit dues vegades al dia.

Bie 3 Diet Solution



Bie 3 és una manera senzilla d'augmentar la ingesta de líquid amb fruites i plantes naturals. La carxofa i la pinya estimulen l'eliminació de líquids. Per altra banda, el Phaseolus ajuda a bloquejar l'absorció dels hidrats de carboni i la hoodia gordonii ajuda a tenir menys gana. Finalment la fibra que aporta la taronja farà que millorem el nostre trànsit intestinal. Es recomana prendre un sobre dissolt en mig litre d'aigua i anar bevent durant el dia.


Cetones de gerds

Les cetones de gerds (cetonas de frambuesa) són les substàncies aromàtiques responsables de l'olor característic de les gerds.

Aquestes substàncies, segons un estudi del Dr.Oz, actuen com crema-greixos a l'organisme, ajudant-nos així a controlar el nostre pes juntament amb una dieta equilibrada i exercici físic. Les cetones de gerds de la marca Drasanvi, estan barrejades amb mango africà, L-carnitina, te verd, açaí i guaraná, ingredients que potencien encara més les seves propietats. Es recomana prendre 2 comprimits repartits durant el dia mitja hora abans de dinar (per exemple, dinar i sopar).

Mango africà




El mango africà és conegut per les seves propietats crema-greixos. Ideal per ajudar a controlar el pes juntament amb una correcta alimentació i exercici físic! Es recomana prendre una càpsula abans d'esmorzar i una abans de sopar.




Depur Slim amb carxofa de laon



Complement ric en extractes vegetals de carxofa, dent de lleó, fonoll, vinagre de poma i altres elements com la lisina, la metionina, L-carnitina, vitamines del grup B i vitamina C. Es recomana prendre una dosi al dia, preferiblement al matí amb un got d'aigua o suc. Sacsejar abans d'utilitzar.

Aqualim


És un producte a base d'extractes vegetals que tenen un efecte depuratiu i diürètic, que ajuda a eliminar la retenció de líquids. Aquest producte conté extracte d'ortosifó, concentrat de carxofa, extracte de dent de lleó, extracte de rave negre, extracte de sarsa i extracte de garcinia cambogia entre altres. Recomanacions d'ús: afegir 20-30ml en un litre i mig d'aigua i anar bevent durant tot el dia. 


dijous, 6 de juny del 2013

Novedades del mes de junio

Novedades del mes (ESP)
Novetats del mes (CAT)

Estas son las últimas novedades de Q&diet. La mayoría de ellas son pedidos especiales que podréis adquirir pidiendo el producto previamente. ¿No encuentras el producto que buscas? ¡Pídenos ayuda, intentaremos encontrarlo!

Cinnulin

Complemento a base de un extracto presente en la corteza de canela que ayuda a controlar los niveles de azúcar en sangre. Además, para potenciar sus efectos también contiene magnesio, vitamina E y cromo. Está indicado en personas que padecen diabetes de tipo 2. No contiene gluten ni lactosa y es apto para vegetarianos. Se recomienda tomar una cápsula al día después de la comida y beber mucho líquido.

Parietaria

La Parietaria Officinalis es una planta que también se conoce con el nombre de hierba del muro, hierba de San Pedro o albahaca de río entre otros. Es una planta altamente diurética que se usa para ayudar a deshacer los cálculos renales o vesiculares, las infecciones de orina o retenciones de líquidos. También ayuda a mejorar el aparato circulatorio y mejora el ácido úrico (gota).

Zumo de rábano negro
El zumo de rábano negro es un zumo puro y natural de planta fresca de raíces de rábano negro de cultivo ecológico certificado de la marca Salus. También contiene glicósidos de aceite de mostaza y vitamina C. Este zumo estimula el tracto digestivo y antibacteriano y se usa para reforzar la función digestiva.  Se recomienda tomar 20ml de zumo puro o diluído en agua, zumos, infusiones o leche antes de las comidas, de 2 a 3 veces al día. Agitar antes de usar.


Hatcho miso no pasteurizado

El hatcho miso es la variedad más antigua de miso que se conoce. El de la marca Clearspring está elaborado con habas de soja enteras de cultivo ecológico, sal marina, harina de cebada tostada de cultivo ecológico y agua. Es una fuente inagotable de nutrición concentrada ya que posee un 80% más de proteínas y un 25% menos de sal que otros misos añejos de arroz integral o cebada. 

Huang He
Huang He ayuda a restaurar las funciones normales en la falta de deseo, la impotencia y el vigor sexual. Actúa aumentando la fluidez de la sangre en las arterias  para fortalecer la erección e incrementar la resistencia y el tiempo. Se recomienda tomar 1-2 cápsulas cada 3 días en cualquier momento del día ya que los efectos perduran entre 72 y 120h. Contiene ginseng, astrágalo, esquizandra, ginkgo y vitamina E. 

Pedi-Active

Es un complemento alimenticio elaborado especialmente para niños hiperactivos. Ayuda a mejorar su concentración y atención. Son tabletas masticables con sabor a frambuesa que los niños se tomarán sin problemas. Contiene concentrado de lecitina purificada y DMAE. Se recomienda masticar 2 comprimidos de 3 a 4 veces al día.

Normolip 5
Normolip 5 ayuda a normalizar los niveles de colesterol y triglicéridos mediante sus 5 ingredientes principales: arroz rojo fermentado, gamma orizanol (componente del aceite de arroz), fitosteroles, policosanoles y cromo. Se recomienda tomar una cápsula al día antes de la comida principal y beber un baso de agua. No contiene gluten, lactosa, azúcar, conservantes ni colorantes. El tratamiento puede durar un máximo de 90 días y luego hay que descansar durante 30.



Novetats del mes (CAT)

Aquestes són les últimes novetats de Q&diet. La majoria d'elles són comandes especials que podreu adquirir demanant el producte prèviament. Recordeo que si no trobeu el producte que esteu buscant, demaneu-nos ajuda i intentarem trobar-lo! 

Cinnulin

Complement a base d'un extracte present a l'escorça de la canyella que ajuda a controlar els nivells de sucre en sang. A més, per potenciar els seus efectes també conté magnesi, vitamina E i crom. Està indicat en persones que pateixen diabetis de tipus 2. No conté gluten ni lactosa i és apte per a vegetarians. Es recomana prendre una càpsula al dia després de menjar i beure molt líquid.

Parietària

La Parietaria Officinalis és una planta que també es coneix amb el nom d'herba del mur, herba de Sant Pere o alfàbrega de riu entre d'altres. És una planta altament diürètica que s'usa per ajudar a desfer els càlculs renals o vesiculars, les infeccions d'orina o les retencions de líquids. També ajuda a millorar l'aparell circulatori i millora l'àcid úric (gota).

Suc de rave negre

El suc de rave negre és un suc pur i natural de l'arrel de planta fresca de rave negre de cultiu ecològic certificat, de la marca Salus. També conté glucòsids d'oli de mostassa i vitamina C. Aquest suc estimula el tracte digestiu i antibacterià i s'utilitza per reforçar la funció digestiva. Es recomana prendre 20ml de suc pur o diluït en aigua, sucs, infusions o llet abans dels àpats, de 2 a 3 vegades al dia. Sacsejar abans d'utilitzar.


Hatcho miso no pasteuritzat

El Hatcho miso és la varietat més antiga de miso que es coneix. El de la marca Clearspring està elaborat amb faves de soja senceres de cultiu ecològic, sal marina, farina de civada torrada de cultiu ecològic i aigua. És una font inesgotable de nutrició concentrada ja que posseeix un 80% més de proteïnes i un 25% menys de sal que altres misos anyencs d'arròs integral o ordi.

Huang He

Huang He ajuda a restaurar les funcions normals en la falta de desig, la impotència i el vigor sexual. Actua augmentant la fluïdesa de la sang per enfortir l'erecció i incrementar la resistència i el temps. Es recomana prendre 1-2 càpsules cada 3 dies en qualsevol moment del dia ja que els efectes perduren entre 72 i 120h. Conté ginseng, astràgal, esquizandra, ginkgo i vitamina E.


Pedi-Active

És un complement alimentari elaborat especialment per a nens hiperactius. Ajuda a millorar la seva concentració i atenció. Són pastilles mastegables amb gust de gerds que els infants es prendran sense problemes. Conté concentrat de lecitina purificada i DMAE. Es recomana mastegar 2 comprimits de 3 a 4 vegades al dia.

Normolip 5

Normolip 5 ajuda a normalitzar els nivells de colesterol i triglicèrids mitjançant els seus 5 ingredients: arròs vermell fermentat, gamma orizanol (component de l'oli d'arròs), fitosterols, Policosanols i crom. Es recomana prendre una càpsula al dia abans del menjar principal i beure un got d'aigua. No conté gluten, lactosa, sucre, conservants ni colorants. El tractament pot durar un màxim de 90 dies i després descansar durant 30.