Translate

dijous, 25 de juliol del 2013

Arte con vegetales

Arte con vegetales (ESP)
Art amb vegetals (CAT)

La fotógrafa brasileña Vanessa Dualib hace fotos usando vegetales que no dejan indiferentes a nadie. Todas sus fotos quedan recogidas en su libro "Brincando com a Comida: una mistura de fotografia, criatividade e humor" (jugando con la comida: una mezcla de fotografía, creatividad y humor). 
Es un libro divertido para pasar un buen rato y por qué no, para coger ideas para hacer nuestros platos más apetecibles, ¡especialmente para los peques de la casa!








Todas las fotos han sido vistas aquí.

Art amb vegetals (CAT)


La fotògrafa brasilera Vanessa Dualib fa fotografies utilitzant vegetals que no deixen indiferents a ningú. Totes les fotos queden recollides en el seu llibre "Brincando com a Comida: una mistura de fotografia, criatividade e humor" (jugant amb el menjar: una barreja de fotografia, creativitat i humor). 
És un llibre divertit per passar una bona estona i per què no, per agafar idees per fer els nostres plats més desitjables, especialment per als petits de la casa!







Totes les fotos han estat vistes aquí.

dijous, 18 de juliol del 2013

Crema fría de puerros y alguna cosita más

La receta de Clara: Crema de puerros y alguna cosita más (ESP)
La recepta de la Clara: Crema de porros i alguna coseta més (CAT)

Una crema de verano, que irá muy bien para rehidratarse después de los días de calor en la playa, en la montaña o allá donde disfrutéis del verano.

Un plato ligero, con pocas calorías y rico en vitaminas, minerales y fibra.

Os proponemos una receta para aprender a cocinar esta sopa fría, al final añadimos unos obstáculos también ligeros y muy aromáticos, cebolleta y menta fresca.


Esperamos que os guste la combinación!

Ingredientes:

- 8 puerros
Crema de puerros, ejemplo de presentación.
- 1 cebolla de Figueras
- 1 patata
- 2 cucharadas de aceite de oliva
- 1 pastilla de caldo de pollo concentrado
- 2 porciones de quesitos bajos en grasa
- 1 vaso de leche desnatada
- Agua
- Sal
- 1 ½ Cebolla tierna
- Hojas de menta fresca

Preparación:

Cortar los puerros y la cebolla de Figueras en juliana. En una olla con un poco de aceite, sofreír los puerros y la cebolla. Cuando lleven 5 minutos, añadir la patata también pelada y cortada.
Al cabo de 10 minutos (siempre a fuego lento, que no se dore nada), añadir agua hasta cubrirlo, y cuando empiece a hervir, añadir la pastilla de caldo caliente.
Cocer unos 40 minutos, triturar todo con la batidora y añadir sal al gusto, la leche y los quesitos. Acabar de triturar y pasar por el chino para afinar la crema.
Dejar enfriar en la nevera un mínimo de 3 a 4 horas.
Cortar la cebolleta en daditos muy pequeños y las hojas de menta en juliana, reservar.
Servir la vichysoisse en cuencos y decorar con un poco de cebolleta y hojas de menta.

¡Buen provecho!

La recepta de la Clara: Crema de porros i alguna coseta més (CAT)

Una crema d’estiu, que anirà molt bé per rehidratar-nos després dels dies de passar calor a la platja, a la muntanya o allà on gaudiu de l’estiu.

Un plat lleuger, amb poques calories i ric en vitamines, minerals i fibra.

Us proposem una recepta per aprendre a cuinar aquesta sopa freda, al final hi afegim uns entrebancs també lleugers i molt aromàtics, ceba tendra i menta fresca.

Esperem que us agradi la combinació!

Ingredients:

- 8 porros
Crema de porros, exemple de presentació
- 1 ceba de Figueres
- 1 patata
- 2 cullerades d’oli d’oliva
- 1 pastilla de brou de pollastre concentrat
- 2 porcions de formatget baix en greix
- 1 got de llet desnatada
- Aigua
- Sal
- 1 ½ Ceba tendra
- Fulles de menta fresca

Preparació:

Talleu els porros i la ceba de Figueres en juliana. En una olla amb una mica d’oli sofregiu els porros i la ceba. Quan portin 5 minuts, afegiu-hi la patata també pelada i tallada.
Al cap de 10 minuts (sempre a foc lent, que no es dori res), afegiu aigua fins a cobrir-ho, i quan arrenqui el bull, afegiu la pastilla de brou desfeta.
Feu-ho coure uns 40 minuts, tritureu-ho tot amb la batedora i afegiu sal al gust, la llet i els formatgets. Acabeu-ho de triturar i passeu-ho pel colador xinès per afinar la crema. 
Deixeu-la refredar a la nevera un mínim de 3 a 4 hores.
Talleu la ceba tendra a dauets molt petits i les fulles de menta en juliana, reserveu.
Serviu la vichysoisse en bols i decoreu amb una mica de ceba tendra i fulles de menta.

Bon profit!!

Photo Credit: <a href="http://www.flickr.com/photos/61802889@N02/6188782053/">VitamixCorporation</a> via <a href="http://compfight.com">Compfight</a> <a href="http://www.flickr.com/help/general/#147">cc</a>

dimecres, 10 de juliol del 2013

El tempeh

El tempeh (ESP)
El tempeh (CAT)


El tempeh se elabora a partir de la soja cocinada y fermentada. El grano de la soja se hace fermentar mediante un hongo (Rhizopusoligosporus) que va formando una especie de tela compacta alrededorde los granos de soja. Su apariencia es de un pastel o turrón y su sabor recuerda a las nueces. Es ideal como alternativa a las proteínas de origen animal, como también lo son el tofu o el seitán.
El tempeh
El tempeh es muy rico en proteínas y bajo en grasa y al ser de origen vegetal, no tiene colesterol. Además es muy rico en fibra, así que nos ayudará a regular nuestro tránsito intestinal.

Es rico en vitaminas del grupo B y en cuanto a minerales, es rico en potasio, magnesio, manganeso, cobre, fósforo, hierro y calcio. Para ayudar a aumentar la absorción del hierro que contiene, será preferible tomar una fruta de postre o acompañarlo con una ensalada. Esto hará que tomemos vitamina C, una de las responsables de la absorción del hierro de origen vegetal.

Este alimento es apto para todos los públicos, incluso los niños, ya que al ser fermentado se digiere fácilmente. Nos ayudará a tener una alimentación más variada y será muy útil para las personas que quieran controlar sus niveles de colesterol o mejorar su tránsito intestinal. También irá muy bien durante la menopausia. Sin embargo, no lo podrán tomar las personas alérgicas a la soja. 

¿Os atrevéis a probarlo?

El tempeh (CAT)


El tempeh s'el·labora a partir de la soja cuinada i fermentada. El gra de la soja es fa fermentar per mitjà d'un fong (Rhizopusoligosporus) que va formant una espècie de tel blanc compacte al voltant dels grans de soja. La seva aparença és semblant a la d'un pastís o un torró i el seu gust recorda a les nous. És ideal com a alternativa a les proteïnes  d'origen animal, com també ho són el tofu o el seità
El tempeh
El tempeh és molt ric en proteïnes i baix en greix i al ser d'origen vegetal, no té colesterol. A més a més és molt ric en fibra, així que ens ajudarà a regular el nostre trànsit intestinal. 

És ric en vitamines del grup B i a nivell de minerals, és ric en potassi, magnesi, manganès, coure, fòsfor, ferro i calci. Per ajudar a augmentar l'absorció del ferro que conté, serà preferible prendre una fruita de postre o acompanyar-lo amb una amanida. Això farà que ingerim vitamina C, una de les responsables de l'absorció del ferro d'origen vegetal.  

Aquest aliment és apte per a tots els públics, fins i tot els nens, ja que al ser fermentat es digereix fàcilment. Ens ajudarà a tenir una alimentació més variada i serà molt útil a les persones que vulguin controlar els seus nivells de colesterol o millorar el seu trànsit intestinal. També anirà molt bé durant la menopausa. No obstant, no el podran prendre les persones al·lèrgiques a la soja. 

Us animeu a tastar-lo?

dijous, 4 de juliol del 2013

Las novedades de julio

Novedades del mes (ESP)
Novetats del mes (CAT)

En este post presentamos las últimas novedades. Recordad que si no encontráis el producto que buscáis os ayudaremos a encontrarlo y os lo traeremos bajo pedido especial.

Triestop Ansi Limón


Las fibras que contiene este producto ayudan a sentirse saciado más tiempo y a controlar las ganas de comer y picar entre horas, recudiendo así también la ansiedad que provocan algunas veces las dietas de adelgazamiento. Su sabor a limón hace que sea agradable deshacerlo en la boca. Se recomienda tomar un comprimido cada vez que se sienta el impulso de picotear. Máximo 10 comprimidos al día. 


Caléndula seca en bolsa



La caléndula es una planta que tiene la capacidad de regular las menstruaciones, es antiespasmódica y sudorífica (hace sudar), antiinflamatoria, antiséptica y cicatrizante. Está muy recomendada en inflamaciones relacionadas con la menstruación, úlceras digestivas o espasmos. 



Oligomir Plus

Jarabe a base de propóleo, extractos naturales de mirto, grosella negra, drosera y drisimo. Además contiene aceites esenciales de mirto, eucalipto y menta y oligoelementos como el manganeso y el cobre. Este jarabe proporciona una acción balsámica en el tracto respiratorio, ideal para fumadores y durante el invierno para la población en general. Se recomienda tomar 3 cucharadas al día con el estómago vacío. 


Kéfir de cabra y vaca

El kéfir es un tipo de yogur (leche fermentada) que proviene de la región del Caucas. Se hizo popular en Europa a principios del S.XX. Tiene una textura parecida al yogur pero con un sabor ligeramente más ácido. Ayuda a regular el tránsito intestinal, fortalece las defensas y hace que otros nutrientes sean más asimilables.


L-Glutamina

La glutamina es un aminoácido que actúa dando energía al cerebro. Se encuentra en el córtex cerebral y varias zonas del cerebro. Se ha demostrado que su forma en L (L-Glutamina) es esencial para una función inmune sana. El cuerpo es capaz de transofrmarla en ácido glutámico,  que además de ser esencial para el buen funcionamiento del cerebro, tiene efectos importantes en la próstata. Se recomienda tomar una cápsula al día separada de las comidas con un poco de zumo o agua. 




Novetats del mes (CAT)

En aquest post presentem les últimes novetats. Recordeu que si no trobeu el producte que busqueu us ajudarem a trobar-lo i us el portarem sota comanda especial.

Triestop Ansi Limón


Les fibres que conté aquest producte ajuden a sentir-se saciat més temps i a controlar les ganes de menjar i picar entre hores, recudint així també l'ansietat que provoquen algunes vegades les dietes d'aprimament. El seu gust a llimona fa que sigui agradable per desfer a la boca. Es recomana prendre un comprimit cada vegada que se senti l'impuls de picar. Màxim 10 comprimits al dia.


Calèndula seca en bossa



La calèndula és una planta que té la capacitat de regular les menstruacions, és antiespasmòdica i sudorífica (fa suar), antiinflamatòria, antisèptica i cicatritzant. Està molt recomanada en inflamacions relacionades amb la menstruació, úlceres digestives o espasmes.




Oligomir Plus

Xarop a base de pròpolis, extractes naturals de murta, grosella negra, drosera i edrisime. A més conté olis essencials de murta, eucaliptus i menta i oligoelements com el manganès i el coure. Aquest xarop proporciona una acció balsàmica al tracte respiratori, ideal per a fumadors i durant l'hivern per a la població en general. Es recomana prendre 3 cullerades al dia amb l'estómac buit.


Quèfir de cabra i vaca

El quèfir és un tipus de iogurt (llet fermentada) que prové de la regió del Caucas. Es va fer popular a Europa a principis del S.XX. Té una textura semblant al iogurt però amb un gust lleugerament més àcid. Ajuda a regular el trànsit intestinal, enforteix les defenses i fa que altres nutrients siguin més assimilables.


L-Glutamina

La glutamina és un aminoàcid que actua donant energia al cervell. Es troba al còrtex cerebral i a diverses zones del cervell. S'ha demostrat que la seva forma en L (L-Glutamina) és essencial per a una funció immune sana. El cos és capaç de transofrmarla en àcid glutàmic, que a més de ser essencial per al bon funcionament del cervell, té efectes importants a la pròstata. Es recomana prendre una càpsula al dia separada dels àpats amb una mica de suc o aigua.