Translate

dimarts, 24 de desembre del 2013

Q&diet y N&diet os desean Felices fiestas

Felices Fiestas (ESP)

Mañana es Navidad. En algo más de una semana finalizará el año. Cuando termina un año, somos muchos los que hacemos balance, recordamos todo lo que nos ha pasado y todo lo que deseamos para el año que viene.

2013 ha sido un buen año para nosotros. Un año en el que hemos trabajado mucho para seguir dando lo mejor de nosotros en Q&diet y en el que hemos podido estrenar un nuevo proyecto: N&diet, nuestra tienda online en España.

El blog descansa durante estas fiestas. Nos "leeremos" nuevamente el 9 de enero en nuestros posts semanales.

Que el 2014 esté lleno de SALUD y de FELICIDAD para todos.

¡Felices Fiestas!

Escaparate Navidad 2013
Bones Festes (CAT)

Demà es Nadal. En poc més d'una setmana finalitzarà l'any. Quan acaba un any, som molts els que fem balanç, recordem tot el que ens ha passat i tot el que desitgem per l'any que ve.

El 2013 ha estat un bon any per a nosaltres. Un any en el que hem treballat molt per seguir donant el millor de nosaltres a Q&diet i en el que hem pogut estrenar un nou projecte: N&diet, la nostra botiga online a Espanya.

El blog descansa durant aquestes festes. Ens "llegirem" novament el 9 de gener als nostres posts setmanals.

Que el 2014 estigui ple de SALUT i de FELICITAT per tots.

Bones Festes!

Aparador Nadal 2013

dijous, 19 de desembre del 2013

Polvorones caseros

Polvorones caseros (ESP)
"Polvorons" casolans (CAT)

Las Navidades están a la vuelta de la esquina. Por unos días, las dietas están prohibidas... ¡Es imposible no caer en la tentación de comer dulces o platos calóricos deliciosos! 

Así que... no te resistas, y permítete un capricho. Eso sí, con moderación. Este mes, una video-receta de polvorones caseros. ¿Quién se anima a intentarlo? 


"Polvorons" casolans (CAT)

El Nadal ja és a l'altra cantonada. Per uns dies, queda prohibit estar a dieta... És impossible no caure en la tentació de menjar dolços o altres plats calòrics deliciosos!

Així que... no et resisteixis i dóna't un capritx! Això sí, amb moderació. Aquest mes, una vídeo-recepta de "polvorons" casolans. Qui s'anima a intentar-ho?


dijous, 12 de desembre del 2013

Qué es el noni y para qué sirve

El noni (ESP)
El noni (CAT)


El noni es un fruto de un árbol cuyo nombre científico es Morinda citrifolia  pero que en europa se conoce con el nombre de noni. Es originario de la Índia aunque se puede encontrar por todo el sudeste asiático.

Fruto del noni. 

El árbol puede llegar a medir hasta 8 metros y forma unos frutos ovalados de un tamaño parecido a una patata, que son verdes mientras crecen y se van emblanqueciendo cuando van madurando. Su olor y su sabor no es demasiado agradable (por eso en algunos lugares también le llaman "la fruta del queso" o "fruta del diablo").
Zumo de noni



Actualmente, la forma más común de consumir noni es en zumo o en cápsulas.

El zumo ecológico se consigue exprimiendo el fruto o bien fermentando la pulpa. Lo más importante es que sea 100% zumo y que no contenga otros ingredientes como conservantes o agua.

Propiedades:

Al noni se le han otorgado muchas propiedades y muchas de ellas están todavía en fase de estudio. Sin embargo, las más conocidas y reconocidas son:

- Analgésico: el noni contiene unas sustancias llamadas terpenos que actúan como relajantes musculares y palian el dolor. Por ese motivo es útil en procesos reumáticos, dolores articulares o musculares, fibromialgia y fatiga crónica. 

-  Antiinflamatorio y antibacteriano: por su contenido en escopoletina (compuesto químico presente en las plantas, dentro del grupo de las cumarinas), betacaroteno y limoneno, el fruto de noni es antiinflamatorio y antibacteriano. Por eso se recomienda en problemas renales. La escopoletina también ayuda dilatar los vasos sanguíneos por lo que contribuye a regular los niveles de presión arterial.

- Fortalece el sistema inmunológico: los compuestos del fruto de noni ayudan a fabricar macrófagos y linfocitos, dos tipos de células muy importantes para las defensas del organismo.

- Anticancerígeno: tomar zumo de noni protege nuestras células y ayuda a que funcionen correctamente. Además, algunos estudios señalan que tomar noni también es útil en personas que están siendo tratadas con quimioterapia.

El noni (CAT)


El noni és un fruit d'un arbre el nom científic del qual és Morinda citrifolia però que a Europa es coneix amb el nom de noni. És originari de la Índia encara que es pot trobar per tot el sud-est asiàtic.
Fruit del noni 

L'arbre pot arribar a mesurar fins a 8 metres i forma uns fruits ovalats d'una mida semblant a una patata, que són verds mentre creixen i es van emblanquint quan van madurant. La seva olor i el seu gust no és massa agradable (per això en alguns llocs també li diuen "la fruita del formatge" o "fruita del diable").
Suc de noni




Actualment, la manera més comuna de consumir noni és en suc o en càpsules.

El suc ecològic s'aconsegueix esprement el fruit o bé fermentant la polpa. El més important és que sigui 100% suc i que no contingui altres ingredients com conservants o aigua.

Propietats:


Al noni se li han atorgat moltes propietats i moltes d'elles estan encara en fase d'estudi. No obstant això, les més conegudes i reconegudes són:

- Analgèsic: el noni conté unes substàncies anomenades terpens que actuen com relaxants musculars i pal·lien el dolor. Per aquest motiu és útil en processos reumàtics, dolors articulars o musculars, fibromiàlgia i fatiga crònica.

- Antiinflamatori i antibacterià: pel seu contingut en escopoletina (compost químic present en les plantes, dins del grup de les cumarines), betacarotè i limonè, el fruit de noni és antiinflamatori i antibacterià. Per això es recomana en problemes renals . La escopoletina també ajuda dilatar els vasos sanguinis pel que contribueix a regular els nivells de pressió arterial.

- Enforteix el sistema immunològic : els compostos del fruit de noni ajuden a fabricar macròfags i limfòcits, dos tipus de cèl·lules molt importants per a les defenses de l'organisme.

- Anticancerígen: prendre suc de noni protegeix les nostres cèl·lules i ajuda a que funcionin correctament. A més, alguns estudis assenyalen que prendre noni també és útil en persones que estan sent tractades amb quimioteràpia.

dijous, 5 de desembre del 2013

Las novedades de diciembre

Las novedades de diciembre (ESP)
Les novetats de desembre (CAT)


Estos son los últimos productos que hemos incorporado. Recordad que además, el mes pasado sacamos los packs de invierno, ¡ideales para distintos tipos de catarros y para las defensas!

Animal parade calcio


"Animal parade" es el nombre que recibe la línea infantil de complementos Nature's Plus. Este complementos contiene calcio y magnesio además de hojas de espinaca, brécol, concentrado de higo y dátil. Sabe a vainilla y es masticable. Se recomienda tomar 1 comprimido al día a partir de los 4 años de edad. 



Phytocyst


El ingrediente principal de este complemento alimenticio es el extracto seco de arándano rojo, ampliamente conocido por contribuir a la salud de las vías urinarias. Para realizar un tratamiento de choque, se aconseja tomar durante 7 días 2 comprimidos al día cada 12h, a ser posible, un comprimido una hora antes de acostarse y otro comprimido 12h después. Para realizar un tratamiento de mantenimiento, se aconseja tomar un comprimido al día, preferiblemente una hora antes de acostarse. 


Tofu con ajo y perejil



El tofu se elabora a partir de la soja y es un producto que nos aporta proteïnas de alta calidad. Incorporamos a nuestra sección de tofu uno con ajo y perejil. Sus ingredientes son: agua, soja, ajo ne polvo, perejil (los 3 de cultivo ecológico certificado), nigari y sal marina.



Fibra burguer de pasas y espinacas

Las fibra burguer son unas hamburguesas vegetales enriquecidas con fibra de soja. Una alternativa a los productos de origen animal que nos aportan fibra y contribuyen a un buen equilibrio intestinal. Ingredientes: fibra de soja, polenta, espinacas, cebolla, aceite de girasol, pasas sultanas, almendra troceada, sal marina, sirope de agave en polvo, nuez moscada, ajo en polvo y pimienta negra. Todos los ingredientes son de cultivo ecológico certificado a excepción de la sal. 


Spray nasal Sinuforce



Muchas veces, el catarro va acompañado de una congestión nasal que no nos deja respirar. Sinuforce es un spray que contiene una solución salina fisiológica y aceites esenciales de eucalipto, menta y manzanilla. Se pulveriza 1-2 veces en cada fosa nasal de 3 a 5 veces al día y es apto para uso a largo plazo. Este spray también lo podéis encontrar en el pack resfriado-nariz



Cápsulas Positive

Éste complemento de Santiveri ayuda a conseguir una actitud más positiva. Está hecho a base de azafrán, bufera  (planta ayurvédica que también se conoce con el nombre de withania o ashwagandha entre otros) y vitaminas del grupo B. Se recomienda tomar 2 cápsulas al día, una antes  del desayuno y otra después de la comida. 






Les novetats de desembre (CAT)


Aquests són els últims productes que hem incorporat. Recordeu que a més, el mes passat vam treure els packs d'hivern, ideals per a diferents tipus de refredats i per a les defenses!

Animal parade calci


"Animal parade" és el nom que rep la línia infantil de complements Nature's Plus. Aquest complement conté calci i magnesi a més de fulles d'espinacs, bròquil, concentrat de figa i dàtil. Té gust de vainilla i és mastegable. Es recomana prendre 1 comprimit al dia a partir dels 4 anys d'edat.



Phytocyst



L'ingredient principal d'aquest complement alimentari és l'extracte sec de nabiu vermell, àmpliament conegut per contribuir a la salut de les vies urinàries. Per fer un tractament de xoc, s'aconsella prendre durant 7 dies 2 comprimits al dia cada 12h, si és possible, un comprimit una hora abans d'anar a dormir i un altre comprimit 12h després. Per fer un tractament de manteniment, s'aconsella prendre un comprimit al dia, preferiblement una hora abans d'anar a dormir.


Tofu amb all i  julivert



El tofu s'elabora a partir de la soja i és un producte que ens aporta proteïnes d'alta qualitat. Incorporem a la nostra secció de tofu un amb all i julivert. Els seus ingredients són: aigua, soja, all en pols, julivert (tots 3 de cultiu ecològic certificat), nigari i sal marina.




Fibra burguer de panses i espinacs

Les fibra burguer són unes hamburgueses vegetals enriquides amb fibra de soja. Una alternativa als productes d'origen animal que ens aporten fibra i contribueixen a un bon equilibri intestinal. Ingredients: fibra de soja, polenta, espinacs, ceba, oli de gira-sol, panses sultanes, ametlla trossejada, sal marina, xarop d'atzavara en pols, nou moscada, all en pols i pebre negre. Tots els ingredients són de cultiu ecològic certificat a excepció de la sal.


Espray nasal Sinuforce




Moltes vegades, el refredat va acompanyat d'una congestió nasal que no ens deixa respirar. Sinuforce és un esprai que conté una solució salina fisiològica i olis essencials d'eucaliptus, menta i camamilla. Es polvoritza 1-2 vegades en cada fossa nasal de 3 a 5 vegades al dia i és apte per a ús a llarg termini. Aquest esprai també el podeu trobar al pack refredat-nas. 



Càpsules Positive

Aquest complement de Santiveri ajuda a aconseguir una actitud més positiva. Està fet a base de safrà, Albufera (planta ayurvèdica que també es coneix amb el nom de Withania o Ashwagandha entre d'altres) i vitamines del grup B. Es recomana prendre 2 càpsules al dia, una abans de l'esmorzar i una altra després de dinar.