Translate

dijous, 4 de setembre del 2014

Cardo santo, dong quai y más en nuestras novedades de septiembre

Las novedades de septiembre (ESP)
Les novetats de setembre (CAT)


Cardo Santo


También conocida como cardo bendito. Sus semillas y hojas se usan para problemas en el aparato digestivo tales como mejorar la digestión, la estimulación del apetito, y la descomposición. Se recomienda usar 1-2 cucharaditas de postre para cada vaso de infusión que se desee preparar. Como digestivo, tomar después de las comidas. Para abrir el apetito, tomar media hora antes de comer y cenar. 

Dong quai

Ésta planta, de nombre científico Angelica sinensis es conocida por sus efectos favorables durante la menopausia, ya que mejora la circulación, ayuda a disminuir los sudores y sofocaciones, la sequedad vaginal y el insomnio. También es útil en el ciclo menstrual ayudando a regular las hormonas, mejorar la circulación y disminuir así las molestias durante la regla. Se recomienda tomar 1 cápsula al día. 



Aceite ayurvédico de mostaza negra 



Un aceite recomendado en torceduras y problemas musculares u otros relacionados con el sistema músculo-esquelético como el lumbago o la ciática. También sirve para proteger la piel del cloro del agua.




Fosdolid Plus en cápsulas



En marzo incorporamos Fosdolid plus en viales, un complemento pensado reforzar la memoria y aportar energía y claridad mental. Este mes hemos incorporado el mismo producto en cápsulas. Se recomienda tomar 2 cápsulas al día, preferiblemente a la mañana. 



Lactiol



Producto natural elaborado a base de col y remolacha procedentes de agricultura ecológica fermentadas y bacterias probióticas. Ayuda a hacer la digestión y regenerar la flora intestinal. Se recomienda usar como aliño de las ensaladas como sustitutivo del vinagre.



Les novetats de setembre (CAT)



Card Sant


També es coneix amb el nom de card beneït. Les seves llavors i fulles s'usen per problemes en l'aparell digestiu com ara la digestió, l'estimulació de la gana, i la descomposició. Es recomanen 1-2 culleradetes de postres per a cada got d'infusió que es desitgi preparar. Com a digestiu, prendre després dels àpats. Per obrir la gana, prendre mitja hora abans de dinar i sopar.


Dong quai

Aquesta planta, de nom científic Angelica sinensis és coneguda pels seus efectes favorables durant la menopausa, ja que millora la circulació, ajuda a disminuir les suors i sufocacions, la sequedat vaginal i l'insomni. També és útil pel cicle menstrual ajudant a regular les hormones, millorar la circulació i disminuir així les molèsties durant la regla. Es recomana prendre 1 càpsula al dia.




Aceite ayurvèdic de mostaza negra 





Un oli recomanat en torçades i problemes musculars o altres relacionats amb el sistema múscul-esquelètic com la lumbàlgia o la ciàtica. També serveix per a protegir la pell del clor de l'aigua.



Fosdolid Plus amb càpsules




Al març vam incorporar Fosdolid plus amb vials, un complement pensat per reforçar la memòria i aportar energia i claredat mental. Aquest mes hem incorporat el mateix producte en càpsules. Es recomana prendre 2 càpsules al dia, preferiblement al matí.



Lactiol



Producte natural elaborat a base de col i remolatxa procedents d'agricultura ecològica fermentades i bacteris probiòtics. Ajuda a fer la digestió i regenerar la flora intestinal. Es recomana usar com a amaniment de les amanides com a substitutiu del vinagre.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada