Translate

dijous, 24 de setembre del 2015

Crema de calabaza y kombu

Crema de calabaza y alga kombu (ESP)
Crema de carbassa i alga kombu (CAT)


Sugerencia de presentación: crema de calabaza con pipas de calabaza
El otoño ya está aquí y con él aparecen nuevas frutas y verduras de temporada muy ricas en vitaminas y minerales, como la calabaza. 

Ingredientes para 4 personas:

- 1 calabaza mediana
- 1-2 cebollas
- 2-3 patatas
- 40g de alga kombu en tiras
- Aceite de oliva virgen 
- Sal
- Pipas de calabaza (opcional)

Preparación:

Pelamos y cortamos en dados la calabaza, la cebolla y las patatas. Echar un poco de aceite en la olla exprés y añadir la calabaza, la cebolla y la patata. Las rehogamos un poco, echamos un poco de sal y le añadimos agua caliente hasta cubrirlas. Añadir también el alga kombu y cocer durante unos 20 minutos.

Retirar un poco de agua para conseguir la textura deseada y batir con batidora. Servir la crema en un vol.

En una sartén pequeña, sin aceite, tostamos unas pipas de calabaza y las añadimos encima de la crema para decorar.

¡Buen provecho!

Crema de carbassa i alga kombu (CAT)


Sugerencia de presentación: crema de carbassa amb pipes de caarbassa
La tardor ja és aquí i amb ella apareixen noves fruites i verdures de temporada molt riques en vitamines i minerals, com la carabassa.

Ingredients per a 4 persones:

- 1 carabassa mitjana
- 1-2 cebes
- 2-3 patates
- 40g d'alga kombu en tires
- Oli d'oliva verge
- Sal
- Pipes de carbassa (opcional)

Preparació:

Pelem i tallem a daus la carbassa, la ceba i les patates. Posar un raig d'oli a l'olla exprés i afegir la carbassa, la ceba i la patata. Les daurem una mica, afegim una mica de sal i aigua calenta fins cobrir-les. Afegim també l'alga kombu i deixem coure durant uns 20 minuts.

Retirar una mica d'aigua per aconseguir la textura desitjada i batre amb batedora. Servir la crema en un vol.

A una paella petita, sense oli, daurem unes pipes de carbassa, i les afegim a sobre de la crema per decorar.

Bon profit!

dijous, 17 de setembre del 2015

21 de septiembre, día mundial del alzheimer

21 de septiembre, día mundial del alzheimer (ESP)
21 de setembre, dia mundial de l'alzheimer (CAT)

Como ya sabréis, durante este año un día al mes nos solidarizamos con un día mundial ofreciendo descuentos. Este mes queremos acordarnos del Día Mundial del Alzheimer que se celebra todos los años el día 21 de septiembre.

Así que igual que en otras ocasiones, todas las compras online realizadas el día 21 en www.n-dieta.com tendrán el 5% de descuento y para los clientes registrados en Q&diet (nuestra tienda física en Andorra) habrá un 10% de descuento si se identifican en la tienda en el momento de realizar el pago. 

Recordamos que para saber qué días puedes obtener más descuentos como estos, debes seguirnos en nuestro Perfil de Q&diet y/o nuestra página de N&diet en Facebook. También en Google+.


21 de setembre, dia mundial de l'alzheimer (CAT)

Com ja sabreu,durant aquest any, un dia al mes ens solidaritzem amb un dia mundial oferint descomptes. Aquest mes volem enrecordar-nos del Dia Mundial del Alzheimer que se celebra cada any el dia 21 de setembre.

Així que igual que en altres ocasions, totes les compres online realitzades el dia 21 a www.n-dieta.com tindran el 5% de descompte i per als clients registrats a Q&diet (la nostra botiga física a Andorra) hi haurà un 10% de descompte si s'identifiquen a la botiga al moment de realitzar el pagament.


Recordem que per saber quins dies pots obtenir més descomptes como aquests, has de seguir-nos al nostre Perfil de Q&dieta Twitter o a Google+.

dijous, 10 de setembre del 2015

El alga cochayuyo

El alga cochayuyo (ESP)
L'alga cochayuyo (CAT)

El cochayuyo es una alga que proviene de Chile. Es un tipo de alga parda de color marrón que puede llegar a medir 15 metros. Se suele comercializar seca y cortada en trocitos.

Como la mayoría de las algas, es rica en yodo y otros minerales. Además, por su alto contenido en fibra, esta alga es muy recomendable para el estreñimiento y las dietas de adelgazamiento. Se digiere fácilmente y tiene unos componentes que ayudan a mantener nuestro hígado en forma.

Se puede consumir cruda (en ensalada) o cocida. Para comerla cruda, bastará con dejarla en remojo de un día para otro para que se hidrate bien. Si la queremos cocinar, después de dejarla en remojo durante unas 12 horas la pondremos a hervir unos 30 minutos.

Alga cochayuyo
L'alga cochayuyo (CAT)


El cochayuyo és una alga que prové de Xile. És un tipus d'alga bruna de color marró que pot arribar a medir 15 metres. Se sol comercialitzar seca y tallada a trossets.

Com la majoria de les algues, és rica en iode i altres minerals. A més, pel seu alt contingut en fibra, aquesta alga és molt recomanable en casos de restrenyiment i les dietes d'aprimament. Es digereix fàcilment i té uns components que ajuden a mantenir el nostre fetge en forma.

Es pot consumir crua (en amanida) o cuita. Per menjar-la crua, n'hi haurà prou amb deixar-la en remull d'un dia per l'altre perquè s'hidrati bé. Si la volem cuinar, després de deixar-la en remull durant unes 12 hores la posarem a bullir uns 30 minuts.

Alga cochayuyo

dijous, 3 de setembre del 2015

Proteína de guisante, esencia de alcanfor y más en nuestras novedades de septiembre

Las novedades de Septiembre 2015 (ESP)
Les novetats de setembre 2015 (CAT)

Proteína de guisante


La proteína de guisante está especialmente recomendada para deportistas ya que es una buena fuente de proteína que ayuda aumentar la masa muscular y a la vez aporta fibra, minerales (como el fósforo el zinc, el magnesio, el hierro o el calcio) y vitaminas del grupo B. Se recomienda disolver una medida en un vaso de agua, zumo, caldo u otra bebida vegetal.



Esencia de alcanfor




Aceite esencial de alcanfor 100% puro. Se usa para problemas de piel, dolores musculares, resfriados, tos, infecciones insomnio y ansiedad. Modos de empleo para el aceite esencial de alcanfor.




Jalea real Multiwoman




Viales de Jalea con vitaminas y minerales formulados especialmente para mujeres. Se recomienda tomar 1 vial de jalea real Multiwoman al día, preferiblemente en ayunas.




Condro-Sorb Herbal Sport


Una ayuda para recuperar el desgaste articular y muscular de los deportistas. A base de ácido hialurónico, cúrcuma, vitaminas y minerales. Se recomienda tomar 1 comprimido de Condro-sorb herbal sport antes del desayuno, comida y cena (3 al día en total). Tomar durante 3 meses y descansar 2 meses.




Condro-Sorb Herbal Shock



Complemento indicado para momentos de gran desgaste articular y/o muscular extremo. Deportes extremos, gran actividad física y tercera edad. Se recomienda tomar 1 comprimido de Contro-sorb herbal shock antes de desayunar, comer y cenar durante un período de 2 a 4 semanas.



Crema de Symphytum (consuelda)



La consuelda es una planta muy hidratante. La crema symphytum se recomienda en pieles fatigadas y secas y se puede usar tanto en el rostro como en el resto del cuerpo. Se recomienda aplicar día y noche.





Les novetats de setembre 2015 (CAT)

Proteïna de pèsol 


La proteïna de pèsol està especialment recomanada per a esportistes ja que és una bona font de proteïna que ajuda a augmentar la massa muscular i alhora aporta fibra, minerals (com el fòsfor el zinc, el magnesi, el ferro o el calci) i vitamines del grup B. Es recomana dissoldre una mesura en un got d'aigua, suc, brou o una altra beguda vegetal.



Essència de càmfora 




Oli essencial de càmfora (alcanfor en castellà) 100% pur. S'usa per a problemes de pell, dolors musculars, refredats, tos, infeccions insomni i ansietat. Maneres d'utilitzar l'oli essencial de càmfora.




Gelea real Multiwoman




Vials de gelea amb vitamines i minerals formulada especialmente per dones. Es recomana prendre 1 vial de gelea real Multiwoman al dia, preferiblement amb dejú.




Condro-Sorb Herbal Sport


Una ajuda per recuperar el desgast articular i muscular dels esportistes. A base d'àcid hialurònic, cúrcuma, vitamines i minerals. Es recomana prendre 1 comprimit de Condro-sorb herbal sport abans de l'esmorzar, dinar i sopar (3 al dia en total). Prendre durant 3 mesos i descansar 2 mesos.




Condro-Sorb Herbal Shock



Complement indicat per moments de gran desgast articular i/o muscular extrem. Esports extrems, gran activitat física i tercera edat. Es recomana prendre 1 comprimit de Contro-sorb herbal shock abans d'esmorzar, dinar i sopar durant un període de 2 a 4 setmanes.



Crema de Symphytum (consolda)



La consolda (consuelda amb castellà) és una planta molt hidratant. La crema de symphytum es recomana en pells fatigades i seques i es pot usar tant en el rostre com a la resta del cos. Es recomana aplicar dia i nit.